×
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide

Ședința ordinară a Consiliului Raional Cimișlia – Joi, 03 iulie 2025

23 iunie 2025

Se aduce la cunoștință publică întrunirea Consiliului Raional Cimișlia în ședință ordinară, care va avea loc în data de 03 iulie 2025, ora 10:00, în sala de ședințe a consiliului raional, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, cu următoarea ordine de zi:

1. Cu privire la modificarea bugetului raional aprobat pentru anul 2025.
Raportor: Olesea Răcilă, șefă, Direcția Finanțe Cimișlia.

2. Cu privire la Raportul anual consolidat privind controlul financiar public intern pentru anul 2024.
Raportor: Olesea Răcilă, șefă, Direcția Finanțe Cimișlia.

3. Cu privire la autorizarea casării bunurilor uzate, raportate la mijloacele fixe ce aparțin Direcției Finanțe Cimișlia.
Raportor: Olesea Răcilă, șefă, Direcția Finanțe Cimișlia.

4. Cu privire la repartizarea surselor financiare din componenta raională.
Raportor: Vasile Surdu, șef, Direcția Învățământ General Cimișlia.

5. Privind acceptarea primirii cu titlu gratuit a bunurilor materiale.
Raportor: Vasile Surdu, șef, Direcția Învățământ General Cimișlia.

6. Privind acceptarea primirii cu titlu gratuit a bunurilor materiale.
Raportor: Vasile Surdu, șef, Direcția Învățământ General Cimișlia.

7. Cu privire la organigrama și efectivul-limită al Direcției Învățământ General Cimișlia.
Raportor: Vasile Surdu, șef, Direcția Învățământ General Cimișlia.

8. Cu privire la desemnarea membrilor în Consiliului electoral al circumscripției electorale raionale Cimișlia nr. 11.
Raportor: Elena Arama, specialistă principală, aparatul președintelui.

9. Cu privire la stabilirea sporului pentru performanță funcționarilor publici de conducere din cadrul Consiliului Raional Cimișlia.
Raportor: Elena Arama, specialistă principală, aparatul președintelui.

10. Cu privire la încetarea raporturilor de serviciu.
Raportor: Elena Arama, specialistă principală, aparatul președintelui.

11. Cu privire la darea în locațiune a unei încăperi.
Raportor: Vasile Lupașcu, șef, Serviciul Arhitectură, Urbanism și Cadastru.

128 afișări