×
Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide

ANUNŢ privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie cu privire la Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional

16 septembrie 2025

Direcția Finanțe Cimișlia inițiază, începând cu data de 16 septembrie 2025, consultarea publică a proiectului de decizie cu privire la Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne  ale Consiliului raional.

Scopul proiectului: reglementarea condiţiilor şi modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.

Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie: aprobarea Regulamentului privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.

Prevederile de bază a proiectului de decizie: prevederile de bază, modul și condițiile de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.

Beneficiarii proiectului: angajații Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne  ale Consiliului raional.

Rezultatele scontate: obținerea actului juridic al Consiliului raional, prin care va fi aprobat Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.

Impactul estimat al proiectului de decizie: motivarea angajaţilor Consiliului raional.

Proiectul de decizie este elaborat în temeiul prevederilor art. 10 și art. 43 alin. (2) din Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, Legii nr. 166/2017 cu privire la tichetele de masă, Regulamentul cu privire la modul de operare cu tichetele de masă aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 227/2018.

Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate până pe data de 01 octombrie 2025 pe adresa: Direcția finanțe Cimișlia, bd. Ștefan cel Mare, 12, bir. 316, raionul Cimișlia sau la adresa electronică a Direcției Finanțe: d.finantecim@gmail.com.

Proiectul deciziei cu privire la Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional, nota informativă sunt disponibile pe pagina web a Consiliului raional Cimișlia http://raioncimislia.md/, la compartimentul Transparența decizională, secțiunea Consultări publice.

Persoana responsabilă:

Olesea RĂCILĂ, șef direcție finanțe.

Tel.: (0241) 2-20-48.

97 afișări