ANUNŢ privind organizarea consultării publice a proiectului de decizie cu privire la Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional
16 septembrie 2025
Direcția Finanțe Cimișlia inițiază, începând cu data de 16 septembrie 2025, consultarea publică a proiectului de decizie cu privire la Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.
Scopul proiectului: reglementarea condiţiilor şi modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.
Necesitatea elaborării şi adoptării proiectului de decizie: aprobarea Regulamentului privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.
Prevederile de bază a proiectului de decizie: prevederile de bază, modul și condițiile de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.
Beneficiarii proiectului: angajații Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.
Rezultatele scontate: obținerea actului juridic al Consiliului raional, prin care va fi aprobat Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional.
Impactul estimat al proiectului de decizie: motivarea angajaţilor Consiliului raional.
Proiectul de decizie este elaborat în temeiul prevederilor art. 10 și art. 43 alin. (2) din Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală, Legii nr. 166/2017 cu privire la tichetele de masă, Regulamentul cu privire la modul de operare cu tichetele de masă aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 227/2018.
Recomandările pe marginea proiectului de decizie supus consultării publice pot fi expediate până pe data de 01 octombrie 2025 pe adresa: Direcția finanțe Cimișlia, bd. Ștefan cel Mare, 12, bir. 316, raionul Cimișlia sau la adresa electronică a Direcției Finanțe: d.finantecim@gmail.com.
Proiectul deciziei cu privire la Regulamentul privind modul de acordare a tichetelor de masă angajaților Aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor interne ale Consiliului raional, nota informativă sunt disponibile pe pagina web a Consiliului raional Cimișlia http://raioncimislia.md/, la compartimentul Transparența decizională, secțiunea Consultări publice.
Persoana responsabilă:
Olesea RĂCILĂ, șef direcție finanțe.
Tel.: (0241) 2-20-48.
Tweet97 afișări